Wysyłka i dostawa Mebli
-
Wszystkie nasze produkty wysyłane są w wersjach do samodzielnego montażu lub złożonej, świadczy o tym opis produktu i jego nazwa.
-
Meble produkowane są po potwierdzeniu przyjęcie zamówienia do realizacji. Czas realizacji zamówienie waha się od 12-16 dni roboczych przy szafkach w wersji do samodzielnego montażu + dostawa, 16-21 dni roboczych przy meblach w wersji złożonej + dostawa. Meble na specjalne zamówienie realizowane są w terminie 21-26 dni pracujących + dostawa.
-
W przypadku zwiększonej liczby zamówień, zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia czasu realizacji.
-
Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, świadczącej od lat usługi na terenie Polski i Europy. Towar winien być sprawdzony przez nabywcę w obecności kuriera. Wszelkie usterki muszą być uwzględnione w protokole, który wystawi kurier podczas doręczenia przesyłki. Cenę dostawy przy zamówieniu więcej niż jednego produktu można poznać dodając szafkę lub wieszak do koszyka, zostanie ona wyświetlona automatycznie (nie jest to równoznaczne z zakupem).
-
Przy przesyłkach kurierskich obowiązuje regulamin firmy kurierskiej. Zaznaczamy, iż kurier zobowiązany jest do wniesienia przesyłki, która nie waży więcej niż 30 kg i są przesyłami nadawanymi jako paczki np. szafki do samodzielnego montażu. Kurier nie ma obowiązku wnoszenie przesyłek znajdujących się na palecie (szafki złożone, kilka meblowi wysyłanych jednym transportem na palecie). W przypadku dostawy płatnej przy odbiorze (za pobraniem) doliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł/20 zł.
-
Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg. Jeśli Twoje paczki są cięższe, nie zostaną wniesione. Nie są również świadczone dodatkowe usługi w tym zakresie.
-
Szafki do samodzielnego montażu zawsze pakowane są w paczkach do 30 kg. Szafki wysyłane w całości na paletach drewnianych zawsze ważą więcej niż 30 kg.
-
Pamiętaj, że kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta.
Towar dostarczany jest przez 5 dni (od poniedziałku do piątku) w tygodniu w godzinach od 9-16
Transport firmowy (firma zewnętrzna transport bezpośredni).
Procedury odbioru przesyłki:
- podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń. Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności
- złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony:
- Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone do Ciebie możliwie jak najszybciej.
Firma spedycyjna JAS-FBG/GLS/ GEODIS - Procedury odbioru przesyłki:
- Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta. Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
- W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np. kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj.
- Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
- Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej
Zmiany na życzenie
- Nasze produkty możemy również wykonać pod indywidualne zamówienie, które podlega osobnej wycenie. Przed złożeniem zamówienie należy wysłać zapytanie o możliwości
- dokonania zmian w danym produkcie pod adres: biuro@szafkanabuty.pl/szafka
- Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod telefonem: 502 607 376 od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
- Życzymy udanych zakupów oraz zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi sklepu SzafkaNaButy.pl: biuro@szafkinabuty.pl