Wysyłka i dostawa Mebli

  1. Wszystkie nasze produkty wysyłane są w wersjach do samodzielnego montażu lub złożonej, świadczy o tym opis produktu i jego nazwa.

  2. Meble produkowane są po potwierdzeniu przyjęcie zamówienia do realizacji. Czas realizacji zamówienie waha się od 12-16 dni roboczych przy szafkach w wersji do samodzielnego montażu + dostawa, 16-21 dni roboczych przy meblach w wersji złożonej + dostawa. Meble na specjalne zamówienie realizowane są w terminie 21-26 dni pracujących + dostawa.

  3. W przypadku zwiększonej liczby zamówień, zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia czasu realizacji.

  4. Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, świadczącej od lat usługi na terenie Polski i Europy. Towar winien być sprawdzony przez nabywcę w obecności kuriera. Wszelkie usterki muszą być uwzględnione w protokole, który wystawi kurier podczas doręczenia przesyłki. Cenę dostawy przy zamówieniu więcej niż jednego produktu można poznać dodając szafkę lub wieszak do koszyka, zostanie ona wyświetlona automatycznie (nie jest to równoznaczne z zakupem).

  5. Przy przesyłkach kurierskich obowiązuje regulamin firmy kurierskiej. Zaznaczamy, iż kurier zobowiązany jest do wniesienia przesyłki, która nie waży więcej niż 30 kg i są przesyłami nadawanymi jako paczki np. szafki do samodzielnego montażu. Kurier nie ma obowiązku wnoszenie przesyłek znajdujących się na palecie (szafki złożone, kilka meblowi wysyłanych jednym transportem na palecie). W przypadku dostawy płatnej przy odbiorze (za pobraniem) doliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł/20 zł.

  6. Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg. Jeśli Twoje paczki są cięższe, nie zostaną wniesione. Nie są również świadczone dodatkowe usługi w tym zakresie.

  7. Szafki do samodzielnego montażu zawsze pakowane są w paczkach do 30 kg. Szafki wysyłane w całości na paletach drewnianych zawsze ważą więcej niż 30 kg.

  8. Pamiętaj, że kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta.

Towar dostarczany jest przez 5 dni (od poniedziałku do piątku) w tygodniu w godzinach od 9-16

Transport firmowy (firma zewnętrzna transport bezpośredni).

Procedury odbioru przesyłki:

  • podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń. Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności
  • złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony:
  • Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone do Ciebie możliwie jak najszybciej.

Firma spedycyjna JAS-FBG/GLS/ GEODIS - Procedury odbioru przesyłki:

  1. Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta. Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
  2. W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np. kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj.
  3. Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
  4. Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej

Zmiany na życzenie

  1. Nasze produkty możemy również wykonać pod indywidualne zamówienie, które podlega osobnej wycenie. Przed złożeniem zamówienie należy wysłać zapytanie o możliwości
  2. dokonania zmian w danym produkcie pod adres: biuro@szafkanabuty.pl/szafka
  3. Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod telefonem: 502 607 376 od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
  4. Życzymy udanych zakupów oraz zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi sklepu SzafkaNaButy.pl: biuro@szafkinabuty.pl

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password