Najczęśćiej zadawane pytania
Pytania zostały podzielone na kategorie tematyczne. Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj odpowiedź, której szukasz. Jeżeli masz inne wątpliwości, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia na produkty z naszej oferty mebli do przedpokoju mogą Państwo składać w trzy następujące sposoby:
- Poprzez sklep, dodając produkty do koszyka. Następnie prosimy o wypełnienie prostego formularza. Zakupy w sklepie Szafkinabuty.pl nie wymagają rejestracji.
- Mailowo, wysyłając wiadomość na adres biuro@szafkinabuty.pl. W mailu prosimy o zamieszczenie nazwy modelu szafki lub wieszaka, wybranego koloru, imienia i nazwiska adresata, adresu wysyłki oraz numeru telefonu.
- Telefonicznie. Jeśli mają Państwo życzenie złożyć zamówienie telefonicznie prosimy o kontakt z numerem: 507585268. Są to numery do biura firmy LOCO, czynne od 7:00 do 16:00.
Gdzie znajdę paletę kolorów?
Odnośnik do palety kolorów znajduje się na stronie serwisu w górnej częsci strony. Szafki i wieszaki możemy wykonać we wszystkich 100 kolorach palety płyt laminowanych, 9 wzorach płyt fornirowanych, 26 wzorach folii, oraz 195 kolorach palety RAL
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji każdego zamówienia jest inny. Jesteśmy zakładem produkcyjnym, a każde zamówienie jest realizowane indywidualnie zgodnie z życzeniem klienta. Czas realizacji zamówienie waha się od 12-16 dni roboczych przy szafkach w wersji do samodzielnego montażu + dostawa, 16-21 dni roboczych przy meblach w wersji złożonej + dostawa. Meble na specjalne zamówienie realizowane są w terminie 21-26 dni pracujących + dostawa. W przypadku zwiększonej liczby zamówień, zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia czasu realizacji. Wszelkie informację na temat czasu realizacji Państwa zamówienia można uzyskać pod numerami telefonu: , 502-607-376 lub pisząc maila na adres biuro@szafkanabuty.pl. Telefony dostępne są od godziny 8:00 do 15:00.
Jak wygląda dostawa?
W dniu wysyłki mebla dostaną Państwo informację mailową zawierającą nr listu przewozowego i nazwę kuriera lub firmy spedycyjnej. Towar dostarczany jest dzień po wysłaniu na terenie całej Polski. Kurier przed dostawą będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie. Kurier nie wnosi przesyłek paletowych. Przy zakupie większej ilości produktów, wysyłane są one na palecie.
Czy możliwe jest wprowadzenie zmian w Państwa szafkach?
Tak, jak najbardziej. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w tej sprawie z naszym konsultantem.
Czy muszę się rejestrować, żeby dokonać zakupy?
Nie, sklep Szafkinabuty.pl dopuszcza możliwość robienia zakupów bez rejestrowania się.
Jak wygląda reklamacja?
Szafki wychodzą od nas zawsze w pełni sprawne, jednak jeśli w czasie transportu zdarzy się, że szafka ulegnie uszkodzeniu prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem (mają Państwo prawo wezwać go w każdej chwili), a następnie kontakt z naszym biurem. Szafkę postaramy się wymienić do 5 dni roboczych.
Czy dostarczacie Państwo szafki w sobotę?
Niestety, nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sobotę. Doręczenia realizowane są od poniedziałku do piątku w dni robocze.
Czy kurier wnosi przesyłkę?
Szafki do samodzielnego montażu, wysyłane są w paczkach do 31,5 kg i kurier ma obowiązek ich wniesienia. Szafki złożone, wysyłana są na palecie, jako przesyłka drobnicowa - kurier nie ma obowiązku wniesienia.