Najczęśćiej zadawane pytania

Pytania zostały podzielone na kategorie tematyczne. Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj odpowiedź, której szukasz. Jeżeli masz inne wątpliwości, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia na produkty z naszej oferty mebli do przedpokoju mogą Państwo składać w trzy następujące sposoby:

  1. Poprzez sklep, dodając produkty do koszyka. Następnie prosimy o wypełnienie prostego formularza. Zakupy w sklepie Szafkinabuty.pl nie wymagają rejestracji.
  2. Mailowo, wysyłając wiadomość na adres biuro@szafkinabuty.pl. W mailu prosimy o zamieszczenie nazwy modelu szafki lub wieszaka, wybranego koloru, imienia i nazwiska adresata, adresu wysyłki oraz numeru telefonu.
  3. Telefonicznie. Jeśli mają Państwo życzenie złożyć zamówienie telefonicznie prosimy o kontakt z numerem: 507585268. Są to numery do biura firmy LOCO, czynne od 7:00 do 16:00.

Gdzie znajdę paletę kolorów?

Odnośnik do palety kolorów znajduje się na stronie serwisu w górnej częsci strony. Szafki i wieszaki możemy wykonać we wszystkich 100 kolorach palety płyt laminowanych, 9 wzorach płyt fornirowanych, 26 wzorach folii, oraz 195 kolorach palety RAL

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji każdego zamówienia jest inny. Jesteśmy zakładem produkcyjnym, a każde zamówienie jest realizowane indywidualnie zgodnie z życzeniem klienta. Czas realizacji zamówienia waha się od 7 do 21 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówienia. Wszelkie informację na temat czasu realizacji Państwa zamówienia można uzyskać pod numerami telefonu: , 502-607-376 lub pisząc maila na adres biuro@szafkinabuty.pl. Telefony dostępne są od godziny 8:00 do 15:00.

Jak wygląda dostawa?

W dniu wysyłki mebla dostaną Państwo informację mailową zawierającą nr listu przewozowego i nazwę kuriera lub firmy spedycyjnej. Towar dostarczany jest dzień po wysłaniu na terenie całej Polski. Kurier przed dostawą będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie. Kurier nie wnosi przesyłek paletowych. Przy zakupie większej ilości produktów, wysyłane są one na palecie.

Czy możliwe jest wprowadzenie zmian w Państwa szafkach?

Tak, jak najbardziej. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w tej sprawie z naszym konsultantem.

Czy muszę się rejestrować, żeby dokonać zakupy?

Nie, sklep Szafkinabuty.pl dopuszcza możliwość robienia zakupów bez rejestrowania się.

Jak wygląda reklamacja?

Szafki wychodzą od nas zawsze w pełni sprawne, jednak jeśli w czasie transportu zdarzy się, że szafka ulegnie uszkodzeniu prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem (mają Państwo prawo wezwać go w każdej chwili), a następnie kontakt z naszym biurem. Szafkę postaramy się wymienić do 5 dni roboczych.

Czy dostarczacie Państwo szafki w sobotę?

Niestety, nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sobotę. Doręczenia realizowane są od poniedziałku do piątku w dni robocze.

Czy kurier wnosi przesyłkę?

Szafki do samodzielnego montażu, wysyłane są w paczkach do 31,5 kg i kurier ma obowiązek ich wniesienia. Szafki złożone, wysyłana są na palecie, jako przesyłka drobnicowa - kurier nie ma obowiązku wniesienia.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password